Marketing mreža objavila je danas imena dobitnika prestižnih Mark Awards priznanja, koja će, 1. novembra na svečanoj ceremoniji, biti uručena stručnjacima iz kompanija u Srbiji za lične poslovne i profesionalne uspehe. Za priznanja ove godine nominovano je čak 49 kolega, a stručni žiri doneo je odluku da nagradi ukupno 11 kolega i koleginica koji su u 2020. ostavili trag na tržištu Srbije.
U kategoriji Chief Marketing of the Year nagrada je pripala Nataši Pavlović, Chief Marketing Officer u kompaniji Mercator-S, dok je u Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics u kompaniji PepsiCo dobitnica priznanja u kategoriji Chief Marketing of the Year – Multi Country.
Ivan Žagar, Senior Brand Manager, Jaffa Crvenka proglašen je dobitnikom u kategoriji Brand Manager of the Year. Željka Ćirić Jakovljević, Direktor odeljenja za PR i odnose sa medijima u Banca Intesa istakla se u kategoriji PR/Corporate Communications Manager of the Year, a Tina Miličić, Senior specijalista za employer brending i kulturu u Atlantic Grupi dobitnica je u kategoriji Employer Branding/Internal Communications Manager of the Year.
Digital Marketing Manager of the Year je Maja Marković, Head of Media u Mercator-S, a CSR Manager of the Year je Tijana Koprivica, Direktor za održivo poslovanje u kompaniji Delta Holding.
Anja Đurić, Marketing Manager u kompaniji Donesi, osvojila je nagradu u kategoriji Rising Star of the Year, za marketing profesionalce do 30 godina. Miodrag Marinković, Marketing Manager u kompaniji Frikom osvojio je titulu Brand Innovator of the Year, dok je Nataša Šarčević, Direktor marketinga i inovacija u kompaniji Atlantic Štark dobitnica u kategoriji Super Hero of the Year, za marketare koji su, uprkos COVID-19 krizi, bili hrabri, i u 2020. godini prilagodili svoje kampanje i aktivnosti i nastavili sa komunikacijom ka potrošačima.
Na predlog članova žirija, Nataši Đurđević, Category Director u kompaniji The Coca-Cola Company Central Eastern Europe, dodeljeno je Specijalno priznanje za lični doprinos razvoju struke u Srbiji.
Žiri Mark Awards činilo je 15 uglednih profesionalaca – direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije. Ove godine žiri je radio u sastavu – Aleksandra Đurđević, CEO, Delta Auto Group & Vice President, Delta Holding; Borislav Miljanović, CEO, Represent System; Danka Trbojević, Managing Director, DRIVE Agency; Dejan Ranđić, Founder & CEO, DNA Communications; Dejan Turk, CEO, A1 Srbija & A1 Slovenija; Iva Đurković, Managing Director, OMD Media & LUNA TBWA Beograd; Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreža; Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director, SIVO; Jelena Ristić, Country Manager Serbia, Montenegro & BiH, Mastercard; Marjana Davidović, Country Manager Adriatic South Hub, Nestle Adriatic; Mihailo Janković, CEO, MK Group; Milivoj Đorđić, General Manager Adria Region, SmartPoint Adria; Nataša Filipović, Managing Director, Ovation BBDO; Nenad Miščević, CEO, Nectar Grupa i Nikola Papak, New Business Director, Two Rivers.
Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Mark Awards je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.
Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije, Mark Awards nagrade dodeljuju se pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.
Više informacija i spisak dobitnika sa biografijama i obrazloženjima članova žirija dostupno je na sajtu https://2022.mark-awards.rs/dobitnici/