Dobitnici

CHIEF MARKETING OFFICER OF THE YEAR

NATAŠA ŠARČEVIĆ

Direktor marketinga i inovacija, Atlantic Štark

Nataša ima strast ka inovacijama i hrabrost da testira nove pristupe. Pažljivim orkestriranjem aktivnosti brendova koje vodi, Nataša je uspela da pomiri dugu tradiciju i moderan pristup današnjem potrošaču, otvarajući nove segmente u kategorijama u kojima ovi brendova posluju. U svom radu, Nataša zaokružuje proces razvoja proizvoda, od idejne postavke do implementacije na tržištu, uspešno spajajući marketing i razvoj i podseća nas da u savremenom biznisu jedno bez drugog teško može da postoji.

Iva Đurković
Članica žirija

Biografija dobitnika

Nataša ima preko 20 godina bogatog iskustva u struci. Tokom karijere uspešno je vodila i pozicionirala brojne brendove u FMCG industriji. U kompaniji Atlantic Štark je od 2019. godine.

CHIEF MARKETING OFFICERS OF THE YEAR - MULTI COUNTRY

BOJANA NENADOVIĆ

Marketing Director, Coca-Cola HBC (Srbija, Crna Gora, Kosovo)

Bojana je u svojoj prijavi prikazala brojne aktivnosti na tržištima Srbije, Crne Gore i Kosova, u okviru različitih kategorija, kao i zapažene poslovne rezultate. Pored rezultata u rastu market share-a predstavljenih brendova, navedene aktivnosti su podstakle rast i čitavih kategorija u kojima su rađene aktivacije. Dodatni izazov je predstavljalo odustvo budžeta za investicije u prateće ATL promocije kod lansiranja za neke od brendova. Inovativan pristup u korišćenju i regrutaciji novih korisnika upotrebom digitalnih alata, potvrdio je da je nagrađena Bojana Nenadović uspešna u upravljanju paralelnim procesima, operacijama i uslovima sa ograničenim budžetima.

Nataša Filipović
Članica žirija

Biografija dobitnika

Bojana ima preko 12 godina iskustva u marketingu i vođenju brendova. U Coca-Cola HBC je od 2016. godine, a danas veoma uspešno vodi najznačajnije marketinške projekte ove kompanije.

BRAND MANAGER OF THE YEAR

ALEKSANDRA STEVOVIĆ

Brand Manager, PepsiCo

Za svega šest godina, Aleksandra je od trening programa u okviru PepsiCo kompanije napredovala do izuzetno odgovorne pozicije u marketing sektoru, pozicije brend menadžera. Zadužena je za brendove iz kategorije slanih grickalica, i to brendove Clipsy, Pardon i Gud, na području Zapadnog Balkana. Pored sjajnih rezultata gore pomenutih brendova, Aleksandra se posebno istakla i zbog svog pristupa radu, kao i zbog neprestane želje da pomera granice struke.

Aleksandar Goračinov
Član žirija

Biografija dobitnika

Aleksandra je, od trening programa u okviru PepsiCo kompanije, za kratko vreme, došla do pozicije brend menadžera. Danas veoma uspešno vodi brendove Clipsy, Pardon i GUD.

PR/CORPORATE COMMUNICATIONS MANAGER OF THE YEAR

MAJA VUJAŠKOVIĆ ĐUREINOVIĆ

Country Communication Manager, IKEA South East Europe

Maja, zajedno sa svojim timom u kompaniji IKEA SEE, značajno ulaže u komunikaciju koja podstiče pozitivne društvene promene, na način koji je dugoročan, strateški i koji se oslanja na suštinsku integraciju ovih tema u njihovu poslovnu strategiju. Pored toga, Majina pozicija je odgovorna za dva indikatora uspeha: BRAND TRUST i POSITIVE IMPACT PERCEPTION, koji se odnosi na percepciju potrošača o tome da li IKEA ima pozitiv uticaj na planetu i ljude. Oba indikatora beleže konstantan rast i u Srbiji su daleko iznad globalnog proseka (ostala IKEA tržista).

Marko Njavro i Ivana Parčetić Mitić
Članovi žirija

Biografija dobitnika

Maja je u kompaniji IKEA od 2015. godine, a danas veoma uspešno vodi korporativne komunikacije na 5 tržišta. Inicijator je brojnih uspešnih PR kampanja koje za temu imaju inkluziju i različitost.

INTERNAL COMMUNICATIONS MANAGER OF THE YEAR

SANJA TOMIĆ

Employee Communication Manager, A1 Srbija

Prošla godina bila je godina velikog rebrendiranja kompanije Vip mobile u A1 Srbija. Da bi se uspelo u ovom ogromnom eksternom projektu, neophodno je bilo da se prvo dobije interna podrška preko 1.500 zaposlenih unutar same kompanije. Sanja, profesionalac koji svoj autoritet gradi kroz kolegijalnost, poverenje i nesebično prenošenje znanja, bila je nosilac projekata internih komunikacija u ovom ogromnom projektu promene imena i vizuelnog identiteta kompanije.

 

Srđan Lazović
Član žirija

Biografija dobitnika

Sanja ima više od 10 godina iskustva u oblasti internih komunikacija. Od 2018. godine uspešno vodi interne komunikacije kompanije A1 Srbija i projekte usmerene na zadovoljstvo zaposlenih, implementaciju korporativne kulture i održavanje zajedništva.

EMPLOYER BRANDING MANAGER OF THE YEAR

SANJA MILADINOVIĆ

Menadžerka za regrutaciju, selekciju, privlačenje i razvoj talenata, PepsiCo

Sanja pokriva tržišta južne i centralne Evrope, kao i Baltičkih zemalja. Raditi Employer branding za takav klaster je veliki izazov, jer same razlike između juga i Baltika u mentalitetu ljudi su poprilično visoke, kao i sama očekivanja. Sve to nameće da Sanja ima izuzetno velike izazove ispred sebe, koje podrazumevaju multikulturalizam, različite mentalitete i razmišljanja, podudaranja ciljeva kandidata i poslodavca i slično. Kada sve ovo uzmemo u obzir, kao i činjenicu da je Sanjin tim za regrutacije uspeo da uđe na listu TOP 10 timova koji su zaposlili najviše ljudi u PepsiCo, shvatamo da su njeni potezi i kampanje koje je implementirala, zaista velika stvar za kompaniju. 

 

Milivoj Đorđić
Član žirija

Biografija dobitnika

Sanja ima dugogodišnje iskustvo u ljudskim resursima, i poznaje čitav ciklus napretka individue u kompanji – od targetiranja, selekcije, preko razvoja osobe u kompaniji, sa ciljem zadržavanja talenata. U kompaniji PepsiCo je od 2018. godine.

DIGITAL MARKETING MANAGER OF THE YEAR

OLJA NESTOV

Senior Digital Marketing Specialist, Atlantic Grand

Olja je ekspert u brojnim digitalnim oblastima, pasionirano prati svetska dešavanja, rado ih testira i tako inovira digitalne komunikacije brendova koje vodi, kontinuirano na svim tržištima. Premašuje očekivanja, edukuje ceo tim i podstiče na bolje razumevanje digitalnih kanala i potrošača u digitalnoj eri. U Atlantic Grupi sarađuje na projektima digitalne transformacije kompanije, koji imaju za cilj uvođenje digital marketing cloud rešenja i CRM rešenja, za unapređenje biznisa u celini. Vodi digital tim i posvećena je usavršavanju kako svojih, tako i znanja svog tima iz svih oblasti Digitala, sa fokusom na web3.0 rešenja i NFT.

Vanja Cvetkov
Član žirija

Biografija dobitnika

Olja je član tima Grand kafe i Atlantic Grupe već 9 godina. Radi na projektima digitalne transformacije kompanije, koji imaju za cilj uvođenje digital marketing cloud i CRM rešenja. Vodi digital tim i posvećena je usavršavanju kako svojih, tako i znanja svog tima iz svih oblasti digitala, sa fokusom na web3.0 i NFT.

CSR MANAGER OF THE YEAR

SUZANA ĐORĐEVIĆ

Director, Hemofarm Fondacija

Hemofarm Fondacija, na čelu sa Suzanom Đorđević, u kontinuitetu i veoma intenzivno doprinosi edukaciji o zdravlju građana Srbije, pre svega mentalnom. Suzana je inicirala brojne edukativne programe u okviru Hemofarm Fondacije, koji se održavaju godinama, a tokom COVID-19 krize organizovani su online. Smatram da je Suzana, kao pojedinac, značajno doprinela razvoju struke tokom godina svog angažovanja, i da je ekspertizom i iskustvom kreirala sopstveni brend strateškog pristupa društveno odgovornom poslovanju.

Miloš Jovović
Član žirija

Biografija dobitnika

Suzana vodi Hemofarm Fondaciju od 2015. godine. Inicijator je brojnih kampanja i edukativnih programa u okviru Fondacije, usmerenih, u poslednje tri godina, pre svega na mentalno zdravlje građana Srbije.

RISING STAR OF THE YEAR

FILIP GUJANIČIĆ

Junior Brand Manager, Frikom

Njegova sposobnost da prihvati nove odgovornosti i izazove, spremnost da se prilagodi promenama, upornost i kreativnost je ono što je zaslužno za njegov brz napredak. Filip je samostalno vodio ceo proces redizajna Macho sladoleda, i zaslužan je za novi izgled brenda, koji je urban, zabavan, moderan, jedinstven i oslikava poznati pop art pokret i lifestyle Macho ciljne grupe. Takođe, vodio je razvijanje i implementaciju ovogodišnje Macho kampanje „Furaj svoju priču“, a rezultat je rast prodaje Macho brenda, kao i rast tržišnog udela brenda.

Ivan Zeković
Član žirija

Biografija dobitnika

Filip je u kompaniji Frikom od 2021. godine. Samostalno je vodio ceo marketinški proces redizajna Macho sladoleda, od kreativnog rada i komunikacije sa agencijama, do saradnje sa drugim odeljenjima unutar kompanije. 

BRAND INNOVATOR OF THE YEAR

MILENA ĐORIĆ GUDURIĆ

Direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH, Mastercard

Projekat u kom se u najvišoj meri istakao njen doprinos jeste svakako „Superhero“, platforma koja je nastala u saradnji sa organizacijom NURDOR, a koja ima za cilj prikupljanje sredstava odnosno donacija za Roditeljsku kuću u Beogradu (kao podrška porodicama koje zbog lečenja dece dolaze iz cele Srbije), putem online platforme i sajta. Baš kao što i sam Mastercard koristi digitalnu eru i redefiniše svoju poziciju ispred potrošača prevazilazeći okvire finanijskog sektora, tako i Milena sa svojim timom u regionu redefiniše rolu svog brenda i stavlja ga, ovom platformom, u službu onih kojima je pomoć najpotrebnija. Osim što je intenzivno radila na unapređenju pojedinačnih donacija, uvek razmišlja korak ispred inovirajući ovu platformu i obraćajući se i digital-first generacijama koje odrastaju uz internet i e-commerce. Svakako, filantropija je samo jedan od segmenata poslovanja u kom je Milena superhero, jer isti epitet važi i za inovacije koje nam je donela sa Masteracardom u njihovom core biznisu (ApplePay, Pay&Get) kao i za njene javne nastupe na regionalnim konferencijama gde deli svoje znanje i iskustvo sa širom zajednicom.

Vuk Kosovac
Član žirija

Biografija dobitnika

Milena je u kompaniji Mastercard od 2018. godine. Ona pravi hrabre poteze koji pomeraju granice, a jedan od njih je i platforma Superhero koja angažuje širu društvenu zajednicu, ali i donosi istaknute biznis rezultate.

SUPER HERO OF THE YEAR

DANIJELA GAŠPARAC

Head Of Market Research - CEO Advisor, Telekom Srbija i Marketing and Communication Consultant, Srbija voz i UNDP

Danijela je marketinški profesionalac sa značajnim iskustvom u radu na projektima čiji su rezultati merljivi i vidljivi. Kroz rad na marketinškim pozicijama u okviru sistema Telekom Srbije i uspešno lansiranje Supernova brenda, ali i vođenje nekih od najznačajnijih brendova iz portfolija kompanije G3 Spirit (Jegermaister, William Grands and Sons), Danijela je imala prilike da svoje profesionalno znanje stavi u funkciju zauzimanja liderskih pozicija ovih kompanija i brendova. Pored toga, Danijela ima sjajnu kombinaciju inovativnosti i strateškog pristupa koju je pokazala u projektu rebrendiranja i repozicioniranja imidža Srbija voza.

Violeta Kovačević
Članica žirija

Biografija dobitnika

Danijela je marketinški stručnjak sa značajnim iskustvom u radu na projektima čiji su rezultati merljivi i vidljivi. Uspešno je vodila lansiranje i pozicioniranje nekoliko velikih brendova, među kojima su Supernova i brzi voz Soko.

SPECIJALNO PRIZNANJE ZA LIČNI DOPRINOS RAZVOJU STRUKE

ĐORĐE JOVANOVIĆ

Marketing Director, Xiaomi Balkan

U dosadašnjoj karijeri iskustvo je sticao u pet različitih industrija i na tom putu bio je mentor mnogim mladim kolegama, koji sada imaju veoma uspešne karijere. Đorđe je, takođe, jedan od pokretača Blogomanije, koja je održana 2012. i Tvitomanije 2013. godine, a koje su bile jedne od prvih velikih strukovnih konferencija u Srbiji i regionu. Danas rado učestvuje na konferencijama i kongresima širom regiona, kao predavač i član žirija za dodelu nagrada. I na kraju ono što je tipično za Đorđa jeste njegova konstantna želja za učenjem i razvojem. Marketing se razvijao svih ovih godina, a Đorđe je od početka karijere pa do danas, uvek bio neko ko je predvodio stručnu zajednicu svojim znanjem. Uvek je podsticao i trudio se da da šansu mladim talentima, tako da su generacije marketara upravo inspirisani njegovim znanjem odlučile da karijeru započnu upravo u svetu marketinga. 

Olga Ristić i Neda Đokić
Članice žirija

Biografija dobitnika

Đorđe je marketing stručnjak sa više od 15 godina iskustva u struci. U kompaniji Xiaomi je od 2020. godine, gde je za samo godinu dana, zajedno sa svojim timom, uspeo da brend podigne na br. 1 poziciju po prodaji uređaja u Srbiji.

SPISAK SVIH FINALISTA I DOBITNIKA SA PROSEČNIM OCENAMA

Za prestižna Mark Awards 2022 priznanja nominovana su 54 marketing i komunikacijskih stručnjaka iz kompanija u Srbiji. Na linku ispod nalazi se spisak svih finalista i dobitnika sa prosečnim ocenama članova Žirija.