Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director, Atlantic Štark
Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Osmisliti proizvod – uslugu – poruku koji trajno upotpunjuju živote više generacija.
Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Suština je u orijentisanosti kompanije ka otvorenoj komunikaciji sa svojim potrošačima. Smatram da je marketing kormilar kompanije, a svi znamo koliko su uzburkane vode kojima plovimo u današnje vreme. Sa dobrim marketingom, koji pažljivo sluša i ispunjava želje svojih potrošača, te vode postaju okeani mogućnosti, a mogu reći da imam sreće da radim u kompaniji koja razmišlja na taj način. Stvaramo brendove koje ljudi vole i to je naša strategija poslovanja, mislim da to dovoljno govori o samoj organizaciji koja prati suštinu poslovanja.
Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Zato što živimo u vremenu hiperprodukcije pa rezultate i uspehe u jednoj godini vrlo brzo potiskuju novi, trošimo se i jurimo dalje, bez osvrtanja. Mislim da je ovo dobra inicijativa, da napravimo presek, istaknemo i upoznamo ljude koji stoje iza aktivnosti koje svima nama menjaju živote. Uspešni će ući u „istoriju“, a inspirisaćemo mlade da budu još bolji.